21 czerwca 2016

Makijaż: Party Hard | Festival makeup





Cześć dziewczyny ;)
Dzisiejszy makijaż bierze udział w konkursie organizowanym przez The Pink Rook na jej instagramie - tematem jest makijaż festiwalowy ;) Codziennie ktoś ma szansę na wygraną, więc korzystając z wolnego dnia postanowiłam spróbować swych sił i wymalować coś kolorowego i szalonego (z przymrużeniem oka ;)).






Połączenie czerwieni, różu i złota chodziło mi od kilku dni po głowie, więc wykorzystałam je w tej pracy. Do tego dodałam kolorowe akcenty - koniecznie chciałam zrobić sobie brwi w kolorze innym, niż tradycyjny brąz :D



Postawiłam więc na kontrast i łuki wymalowałam na turkusowo, dodałam też elementy gwiezdnych piegów (bo zwykłe wydawały mi się za nudne :P), wykończyłam usta w stylu ombre - i mamy prawdziwy misz masz na twarzy!



Makijaż bardziej na festiwal techno albo Love Parade, ale moim zdaniem chyba trochę oddaje o co chodzi w takich wydarzeniach - dobrą zabawę i przede wszystkim pozytywne wibracje, niezależnie od charakteru imprezy. Party hard! :D

Problemem byłoby jedynie chyba utrzymanie tego wszystkiego na twarzy, ale kto po paru godzinach festiwalowego szału przejmowałby się makijażem... :D

Użyte kosmetyki
Oczy: baza pod cienie Inglot (tubka), czerwony cień Glazel H14, różowe cienie MIYO Bubblegum oraz Passion, złoty cień Inglot AMC 83, jasny beż Glazel S46, biała kredka My Secret Big Eye Pencil Milk, kreska cieniem Inglot 124R (najciemniejszy pasek), rzęsy z Born Pretty Store; Brwi: cień Inglot 134R (najciemniejszy pasek); Twarz: baza pod makijaż Bell matująco-wygładzająca, podkład Inrid Ideal Face nr 10, korektor Collection 2000 01  Fair, podkład Pixie Minerals Love Botanica Vanilla Delight, podkład Anabelle Minerals Sunny Cream kryjący + rozświetlający (jako korektor), Pierre Rene ryżowy puder sypki, Inglot puder do modelowania twarzy HD 505, Inglot róż AMC 62, rozświetlacz My Secret Face Illuminator Powder, gwiazdki Inglot Duraline + cień 134R + pigment Inglot 313; Usta: kredka My Secret Big Eye Pencil Milk, cień Glazel H14, cienie MIYO Bubblegum oraz Passion, złoty cień Inglot AMC 83.


Wyżej mój post na instagramie, zachęcam też do obserwowania mojego profilu. Dajcie znać co myślicie! :)

7 komentarzy:

Dziękuje za wszystkie komentarze - każdy z nich zauważam i dokładnie czytam. To bardzo motywujące i miłe, gdy zostawiacie je pod moimi postami.

Proszę o nie zostawianie wpisów będących czystą reklamą bloga, profile zawierają Wasze adresy, na które zawsze z chęcią wchodzę.