6 grudnia 2013

Rozdanie: Wyniki rozdania z Firmoo! + kilka słów ode mnie

Hej dziewczyny :)

Na wstępie chciałam przeprosić za dość słabą obecność na blogu w tym tygodniu. Niestety, albo stety - kończę studia, w przyszłym tygodniu czeka mnie oddanie wszystkich projektów i zakończenie ćwiczeń - muszę się z tego powodu mocno spiąć i przygotować wiele rzeczy do zaliczenia. Nie mówiąc o samej pracy inżynierskiej... Także w ciągu najbliższych dni posty mogą nie pojawiać się tak często, ale potem będę miała więcej luzu i nadrobię ten czas ;)

Po drugie, ciesze się, że tak przyjęłyście pomysł o youtube i kanale z makijażami. Mogę więc powiedzieć, że kanał prawdopodobnie ruszy po Nowym Roku - może nie w styczniu, ale w lutym po obronie prac :)



Przechodzimy do wyników :D Bardzo lubię Was nagradzać, dlatego wybrałabym wszystkie dziewczyny, które zgłosiły się do zabawy, niestety jednak nie zależy to ode mnie. Mam jednak nadzieję, że zwyciężczynie będą zadowolone, a co do reszty - nie martwcie się, nie uciekajcie, być może niedługo znów coś będę dla Was miała... ;)

Nie przedłużając:




Dziewczyny, gratuluję :) Za chwilę wyśle e-mail ze zwycięzcami do Firmoo. Główna Laureatka dostanie wiadomość bezpośrednio od organizatorów, dla dziewczyn nagrodzonych kuponami napiszę sama, gdy tylko Firmoo mi je wygeneruje :) (o ile czegoś nie pokręciłam :D)
Na prawdę skorzystajcie z tych kodów, po odjęciu 50% wyjdzie za okulary na prawdę nie wiele, a przecież już standardowe ceny są na prawdę niskie porównując do regularnych cen okularów z salonów :)

Gratuluję jeszcze raz i do napisania!

5 komentarzy:

Dziękuje za wszystkie komentarze - każdy z nich zauważam i dokładnie czytam. To bardzo motywujące i miłe, gdy zostawiacie je pod moimi postami.

Proszę o nie zostawianie wpisów będących czystą reklamą bloga, profile zawierają Wasze adresy, na które zawsze z chęcią wchodzę.