30 listopada 2013

Makijaż: Mech, krok po kroku

Hej dziewczyny!

Dzisiaj mimo choroby udało mi się dotoczyć na Wrocławskie spotkanie blogerek i vlogerek urodowych :) Było bardzo sympatycznie i fajnie było w końcu poznać na żywo tyle osób z tego światka! Ja akurat zdjęć nie robiłam, ale myślę, że niedługo zaczną się pojawiać na blogach innych dziewczyn, ciekawa jestem, jak beznadziejnie wyszłam np. podczas przeżuwania kanapki czy spoglądania na przedstawicielki firm :P

mrugaczek dla Cammie :D

Przechodząc do tematu posta - dziś mam dla Was makijaż w kolorze oliwki i złota. Podchodziłam do niego chyba z 3 razy, bo wykonałam go tak na szybko na co dzień, a potem chciałam odtworzyć go dla Was. Nie wiem czemu, ale nie wyszedł mi ani razu tak, żeby mnie satysfakcjonował. Przedstawiam więc Wam najbardziej dopracowaną wersję... ale wiem, że mogło być lepiej ;)


Dlaczego mech? Ponieważ główną rolę gra tu właśnie cień z paletki Sleek Au Naturel - Moss. Kolor jest bardzo fajny i często z niego korzystam w przeróżnych kombinacjach :) Dziś - w połączeniu ze złotem Inglota. Czas na tutorial:


Tradycyjnie zaczynam od nałożenia na powieki bazy pod cienie - akurat moja ostatnio ulubiona to DAX Cashmere.


Pierwszym krokiem jest zaakcentowanie zewnętrznego kącika i wyciągnięcie cienia nie co w 'kocie oko'. Niestety tutaj akurat ciemny, chłodny brąz lekko mi się zrolował na powiece, bo nie poczekałam, aż baza przyschnie :P Użyłam najciemniejszego koloru z trójki Inglota (tutaj dodam później numerek) :P


Następnie całą powiekę, od wnętrza do zewnętrza, pokrywam cieniem z palety Sleek Au Naturel - Moss. Korzystam przy tym z płaskiego, puchatego pędzla, lekko pomagając sobie palcem w roztarciu pigmentu na skórze.


Znów za pomocą brązu z Inglota rozcieram cień w górnej części i przyciemniam załamanie. Dodatkowo rozjaśniam łuk brwiowy jasnym beżem Glazel - H19.


Na dolną powiekę nakładam w roli bazy kredkę Glazel - czerń.


Po czym rozcieram ją za pomocą języczkowego pędzelka i cienia matowego Glazel - S46. 


Czas na akcent na środku powieki. Nad tęczówką aplikuję odrobinę cienia w kremie z Essence z limitki New League, który posłuży mi jako 'klej' pod pigment.



Po czym aplikuje sypki pigment Inglot - 83. Najpierw delikatnie wklepuje go w cień w kremie, a następnie delikatnie rozcieram po bokach.


Za pomocą czarnego eyelinera Kryolan maluję na mokro kreskę. Moja jest lekko roztarta i zanikająca, nie chciałam stosować mocnego kontrastu.


Tuszuje rzęsy i pierwsza część looku gotowa! W takiej postaci, bez podkładu i dokończenia całości musiałam na chwilę wybiec z domu :D


Stworzyła się więc sama przy okazji wersja bardziej light. Fajny codzienny makijaż dla tych z Was, które lubią mocniej podkreślone oko.
Po 40 minutach wróciłam do domu i stwierdziłam, że nie wygląda to jeszcze źle i dokończyłam całość ;)


Dokleiłam po prostu sztuczne rzęsy KKcenterHK nr ES-A516. Na linię wodną zaaplikowałam wcześniej użytą kredkę Glazel.


Druga, mocniejsza wersja gotowa! :D Jak Wam się podoba? to już raczej makijaż typowy do wieczornego wyjścia, choć jeżeli nie przeszkadzają Wam tak mocne oczy - to idealny na co dzień ;)


I cała buźka :P Tym razem mam dziwną stylówę, bo po szybkim spacerze moja grzywka nie nadała się do układania, tym bardziej pozowania do zdjęć, musiałam więc ją jakoś poskromić. Poskromiłam ją czapką :P

Dajcie znać, jak Wam się podoba.
Mam też pytanie - czy byłybyście zainteresowane, gdybym założyła kanał na YT i nagrywała filmy z makijażami? Zastanawiam się nad tym od jakiegoś czasu i powoli przymierzam, ale nie wiem, czy jest sens - tyle tego teraz w sieci. Napiszcie, co sądzicie :)

49 komentarzy:

  1. WooooW! Ja bym subskrybowała :) Lubię takie filmiki. A makijaż genialny, i to wszystko wydaje się takie proste, jak wytłumaczyłaś jak krowie na rowie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamo, od czego zacząć...
    Po pierwsze - makijaż śliczny, ale muszę wspomnieć o włosach z ostatniego zdjęcia :) Świetny kolor i to jak są ułożone.
    Po drugie - te tutoriale, które teraz robisz są genialne. Ja lubię jak jest dużo, dużych zdjęć, nawet jeśli strona ma się trochę dłużej lądować.
    I po trzecie - czekam na kanał YouTube :) Na pewno wiele dziewczyn chętnie zobaczy jak malujesz i jak opowiadasz.
    No, wsjo :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, dziękuję :D
      Przy tutorialach w takiej formie postaram się zostać, bo od razu są bardziej czytelne.

      Usuń
  3. Świetny stepik a makijaż piękny :D
    Zazdroszczę nie padającej powieki :P
    heheh a z tą czapka to niezły pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jakoś tak wyszło, że oko mi nie opada :p
      czapka mnie poratowała, bo wyglądałam jak oszołom ;p

      Usuń
  4. zakochałam się w tym makijażu <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Z ogromną chęcią bym oglądała!!! ;)
    Mnie ta kreska czarna na linii wodnej się nie podoba, ale to moje zboczenie i tego chyba się nie wyzbędę :D Mój ulubiony Moss <3 i tysiąc innych rzeczy na niego nałożonych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zazwyczaj też bez kreski łażę, ale tak łyso mi się wydawało ;p

      Usuń
  6. nagrywaj! piękny mejkap! mnie te Twoje mrugające foty nieco przerażają, są piękne,ale zawsze mam ciary:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, przepraszam za to :D ale przynajmniej jakieś emocje wywołują :P

      Usuń
  7. z tymi rzęsami robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. koniecznie załóż kanał!!!! koniecznie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba tak zrobię, ale to i tak najwcześniej w nowym roku :)

      Usuń
  9. Nie mogę się napatrzeć na twoje tęczówki, masz przepiękne oczy.

    Też jestem za kanałem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem, czemu jeszcze Ci on nie pasuje, jest PIĘKNY!:) Możesz założyć kanał, ale pod warunkiem, że zdjęcia makijaży nie znikną:) Ja nie lubię oglądać filmików, ale z tego co kojarzę, jestem jedną z niewielu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie, blog będzie głównym centrum 'dowodzenia' :D kanał będzie dodatkiem.
      ja też nie lubię oglądać filmów ;p

      Usuń
  11. Makijaż mi się podoba, nawet ta mocniejsza wersja na co dzień :D Nagrywaj, im wiecej w sieci takich filmików tym lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje oczy zachwycają! Uwielbiam tu zaglądać ;) Także myślę, że kanał na YT to też dobra opcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) no nie pozostaje nic innego, jak poważnie zacząć planować kanał ;)

      Usuń
  13. Przepięknie :)
    Od razu przybiegłam jak pomrugałaś do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny makijaż:)
    uwielbiam makijaże w odcieniach brązu także trafiłaś w 100% w moje gusta;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie <3 Wg mnie to dobry pomysł z filmikami na YouTube :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie:) Jak zawsze. Mimo,że czapka to pomysł awaryjny ,to twarz w niej jest super proporcjonalna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, no na szczęście się udało z tą czapką ;)

      Usuń
  17. Kolor wygląda ciekawie, intrygująco. Fajnie go "wsomigłaś" i ożywiłaś pigmentem :) Efekt końcowy jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się, że się podoba :)
      moss to ciekawy kolor nawet solo, ale wolałam własnie nadać nie co życia do makijaż pigmentem ;)

      Usuń
  18. kanał! chcę! nauczaj nas! :D
    makijaż śliczny i mam wrażenie że włosy masz w jakimś innym kolorze, majstrowałaś coś z nimi? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, mam tylko inne światło, może dlatego tak wyszło :P
      akurat były dzień przed farbowaniem, teraz znów jestem bardziej ruda :P

      Usuń
  19. świetny makijaż, bardzo czytelne stepy :) ja na pewno bym śledziła Twój youtube :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo, bardzo, brdzo chciałabym żebyś nagrywała makijaże na YT!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie! Ja chcę filmik, ja chcę!

    OdpowiedzUsuń
  22. Hello!I am following your weblog for some days now. I have to say that it is very easy to check out . It is added in my favourite list and i will try to track it frequently. Thank you for the nice posts . On top of that, i truthfully like your template and the way you have structured your content . Is it possible to tell me the name of your web template ? Thanks
    Jeux de bébé

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja na pewno śledziłabym Twoje filmy na youtube :) Lubię oglądać tutoriale makijażowe, bo jeśli chodzi o nakładanie cieni to muszę się sporo nauczyć, a na filmie jednak najlepiej widać technikę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczny tutorial, obłędna kolorystyka <3 Strasznie podobają mi się takie makijaże, a dodatkowo zachwyca mnie Twoja uroda <3 Chyba zostanę tutaj na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny makijaż, ten pigment z Inglota bardzo mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze - każdy z nich zauważam i dokładnie czytam. To bardzo motywujące i miłe, gdy zostawiacie je pod moimi postami.

Proszę o nie zostawianie wpisów będących czystą reklamą bloga, profile zawierają Wasze adresy, na które zawsze z chęcią wchodzę.