29 listopada 2013

Rozdanie: Wygraj okulary Firmoo!

Hej dziewczyny!

Dzisiaj mam coś specjalnie dla Was - dzięki uprzejmości Firmoo mogę zorganizować rozdanie, w którym któraś z Was może wygrać parę szkieł - jakie tylko sobie wybierze :) Będą też nagrody pocieszenia dla aż 5ciu osób! :)


Więc o co chodzi? Zgłaszając się, możecie wygrać parę okularów z serii Classic. Mogą to być zarówno szkła korekcyjne, jak i okulary przeciwsłoneczne (jedyny warunek w sprawie szkieł korekcyjnych  - maksymalna siła to 1.50). 

Jedna z Was ma szansę na całkowicie darmową parę okularów!
Wybiorę też 5 innych osób, które wygrają 50% zniżki na dowolną parę + darmową wysyłkę :)
Razem więc mamy 6 zwycięzców - szanse są spore, więc zapraszam! :D

Co trzeba zrobić, aby wziąć udział w rozdaniu i mieć szansę na wygraną?

1. Musicie być publicznym obserwatorem bloga Pawie Piórka.
2. Będzie mi miło, jeżeli polubicie mojego FP > klik! Polecam Wam też polubienie strony Firmoo, gdzie będziecie dowiadywały się o wszelkich nowościach ;)
3. Wejdźcie na stronę Firmoo i wybierzcie parę okularów, którą chcecie wygrać. Polecam wirtualne przymierzanie, ani razu mnie nie zawiodło! Tutaj tylko jedna uwaga - wygrać można okulary jedynie z serii Classic, więc wybierajcie z tylko z tej puli :) >wybierz<
4. Zostawcie pod tą notką komentarz według poniższego szablonu:

Obserwuję bloga jako:

Lubię FP Pawie Piórka Blog jako: (opcjonalnie)

Moje wymarzone okulary: (link do strony)
E-mail:

5. Organizatorem jest Firmoo.com i to oni będą odpowiedzialni za wysyłkę.
6. Rozdanie dla dziewczyn również zza granicy - sprawdźcie tylko, czy Firmoo wysyła do Waszego kraju i klikajcie! :) >sprawdź<

To wszystko, co trzeba zrobić! Macie na to czas od tej chwili, do 6 grudnia do godziny 12 rano - chcę tego samego dnia ogłosić zwycięzcę, aby miał jeszcze jeden mikołajkowy upominek :)

Dla tych, którym się nie powiedzie, przypominam że Firmoo ma również specjalną opcję pierwszej darmowej pary - płacimy wyłącznie za wysyłkę :) >szczegóły<




Jak pamiętacie, było mi dane współpracować z Firmoo i otrzymałam od nich jak na razie aż 3 pary okularów - dwie korekcyjne i jedne przeciwsłoneczne. Z wszystkich jestem zadowolona i je polecam - nawet w regularnej cenie to nie są tak duże koszta, jak kupowanie szkieł w tradycyjnym salonie. Poszczególne pary możecie zobaczyć tu: >zobacz<

Czas start! :)

Jutro spotkanie blogerek we Wrocławiu, a ja oczywiście rozłożyłam się i smarkam dalej, niż widzę ;) Może weźcie dziewczyny maseczki :D