2 października 2013

Urodzinowe chwalipięctwo totalne

Hej dziewczyny :)

Za góry informuję, że dzisiejszy post nie niesie ze sobą wielu informacji pożytecznych, a raczej falę wszelkich głupot i popierdółek. Dzisiaj jest dzień szczególny - przynajmniej dla mnie - bowiem właśnie dziś postarzałam się o cały rok i kończę całe 22 lata. Ale jestem stara! (choć dla niektórych pewnie nadal widnieje jako głupi podlotek :D).

Dzień mam już zaplanowany i zaraz wychodzę ze swojej domowej jamy, ale zanim to nastąpi, chciałam się podzielić z Wami kosmetycznym aspektem tej chwili. Jako że kosmetyki wszelakie, makijaż, uroda i inne podobne od jakiegoś czasu plasują się dość wysoko na liście moich zainteresowań, część upominków zakwalifikowała się właśnie w tej kategorii ;) Chce się z Wami podzielić moimi małymi, nowymi skarbami, bo może cześć z Was będzie tym zainteresowana, podzieli się jakąś uwagą lub będzie ciekawa recenzji :) A tak szczerze, to po prostu pochwalić się chciałam, o! :D


Urodziny tegoroczne widnieją chyba pod szyldem marki Inglot. Nie wiem czemu, ale jeżeli chodzi o tę markę, to jestem dziewicą! Jak mogłam wcześniej nie zainteresować się naszym kosmetycznym dobrem narodowym? :D Więc tak szepnęłam kochanemu TŻ na uszko, że fajnie by było mieć jeden cień na próbę. A TŻ, jak to TŻ wziął to sobie do serca i wzbudzając zaciekawienie i zachwyt pań z Inglota (o boże, facet i wybiera dla dziewczyny? Gdzie można takich znaleźć!) obdarował mnie całkiem sporą jak na początek kolekcją produktów tej marki ;)


Na pierwszy ogień - moja pierwsza paletka :D Chłop sam dobierał kolory i jestem bardzo zaskoczona, jak dobrze mu to poszło - wszystkie szalenie mi się podobają! Niestety obecnie numerków Wam nie podam, bo opakowania po wkładach gdzieś mi się rzucają po szufladzie, ale gdy będę o nich pisać bardziej szczegółowo, to na pewno podam jak te kolorki się nazywają ;)




Tak się prezentują poszczególne cienie na skórze, co ciekawe, bez bazy - na prawdę mają świetną pigmentację i nie wiem, jak mogłam wcześniej nie zwrócić uwagi na te cienie! Pierwsza trójeczka jest idealna na co dzień, środkowa będzie klimatem pasować do nadchodzącej pory roku, a ostatnie błękity na pewno urozmaicą niejeden makijaż ;)



Kochany też zdecydował się obdarować mnie jednym z pigmentów - piękne, stare złoto, w zależności od światła wpadające bardziej lub mniej w miedziane tony. Bardzo błyszczący i bardzo w moim stylu :)



Oczywiście, jako że TŻ jest wielkim zwolennikiem moich wszelkich 'artystycznych'* makijaży, podarował mi tez piękne sztuczne rzęsy, żebym mogła do Was nimi zatrzepotać ;) Już raz wypróbowałam na brudno, efekt jest zniewalający. I osławiony DUO - w końcu będzie mi się wygodnie kleiło, a nie tymi małymi próbeczkami z Inglota, które to zawsze przylepiają mi się do paluchów :P


A to z innej beczki - drobny podarek od siostry, kredki Golden Rose na wypróbowanie, bo słyszałam o nich wiele dobrego. Dziewczyny, nie dajcie się nabrać na wzornik na stronie - kolory w rzeczywistości wyglądają zupełnie inaczej ;) Ja przygarnęłam numer 328 i 323. Dzisiaj pierwsza próba ;)


Na koniec - minerałki Annabelle, parę sampli ;) Pierwsze wrażenie - super! Mam nadzieję, że polubimy się już na stałe, bo chciałabym w końcu znów wrócić do minerałów, a męczenie się z doborem koloru zabiera dla mnie zbyt wiele czasu ;)


Na koniec mój dzisiejszy, wyjściowy look. Dość skromnie, jak na wszystkie wieczorowe propozycje, które pokazuję :D Ale tak czuje się najlepiej - neutralny kolor, kreska, sztuczne rzęsy i lekko podkreślone usta. W ruch poszły minerały, cienie inglot, kredka Golden Rose. I moja nowa, niezastąpiona suszarko - lokówka, w końcu mogę nacieszyć się takimi lokami, jakie zawsze chciałam mieć.

Więc, ja wychodzę - miłego popołudnia, wieczoru i do usłyszenia jutro ;)

*edycja, nie zauważyłam karygodnego błędu, który się wdał w tekst, przepraszam, jeżeli kogoś uraziłam ;)

51 komentarzy:

  1. Ale włosy <3<3<3

    wszystkiego najlepszego :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. STO LAT!!

    Chłop dał radę - brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego!

    Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. te włosy... :( ja też takie miałam :(
    też bym chciała żeby mój TŻ kupił mi kosmetyki xD ale ma jeszcze szansę bo niedługo mam urodziny, to może spełni moje marzenie ;D
    sto lat ;) pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      TŻ od wielu okazji kupuje mi kosmetyki, bo sprawiają mi wiele radości, często po prostu sama daje mu lekkie podpowiedzi ;)

      Usuń
  5. Cudnie wyglądasz! Wszystkiego naj naj i spełnienia marzeń. Z jednym sie tylko nie zgadzam...jaka stara? to co ja mam powiedzieć hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no szybko czas leci, dopiero miałam 17 lat! Dziękuję! :)

      Usuń
  6. O mateczko!!!
    Masz wspaniałego TŻ.!
    Mój to ma inny gust do prezentów, ale zawsze się ładnie tłumaczy mówiąc
    "nie kupie Ci nic z kosmetyków bo nie mam takiego oka do nich jak Ty" ;P - i to jest najświetsza prawda. Dlatego zazdroszczę Ci takiego inteligentnego chłopa ;P

    A makijaż cudowny! (:
    Nie jesteś stara, hah... Wszystkiego najlepszego! (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Żeby już go tak nie komplementować, to powiem, że zawsze dostaje drobne podpowiedzi, ale to fakt - tym razem większość wymyślił sam, a to chłop! :D

      Usuń
  7. Ma chłopak gust :D
    wszystkiego naaaj! : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszyskitego najlepszego z okazji urodzin! Ale zostałaś pięknie obdarowana! Paletka z Inglota wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego NAJ!

    Ale makijaże 'autystyczne'?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, też nie podzielam tego określenia. Powiedziałabym, że trochę nie na miejscu...

      Usuń
    2. Dziewczyny, dziękuję za zwrócenie uwagi na to określenie, nie to miałam na myśli! Podczas pisania w wordzie automatycznie musiało mi skorygować słowo, chodziło mi oczywiście o 'artystyczne' ;) Tak to jest, jak się człowiek spieszy...

      Przepraszam, jeżeli ktoś poczuł się urażony!

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że nie odebrałaś tego personalnie, ale jak rzuciło mi się w oczy to poczułam się jakoś dziwnie.... Miałam okazję poznać ludzi z autyzmem i to samo jakoś się tak połączyło.

      Usuń
    4. To mi głupio, nie chowam żadnej urazy :)

      Usuń
  10. stoooo laaaat stooooo laaaat:)ślicznie wyglądasz!
    Zazdraszczam prezentów, mój będzie inny:P ale tez w pazdzierniku:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuję :)
      Noo, to myślę, że może też się pochwalisz? :D

      Usuń
  11. Sto lat:)
    prezenty bajka:)
    Twoje włosy ładnie urosły od maja (albo przynajmniej mam takie wrażenie)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ ty masz śliczne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie się prezentujesz ♥

    Wszystkiego Urodzinowego :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne prezenty jak i makijaż, ale loki przebiły wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz! Najlepszego! :)

    Bardzo fajnie rzeczy, chociaż kolory cieni z Inglota średnio mi się podobają... neutrali mam dużo, te błękity nie w moim stylu, wolę trochę inny odcień, a borda są piękne, ale nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Haha, no cóż, każdemu podoba się co innego - choć ja uważam, że i tak jak na faceta kolorki są fajne :D

      Usuń
  16. Wszystkiego najcudowniejszego kochana! :* Ślicznoto Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego dobrego, sto lat! Piękny prezent :)))
    I przepiękny wręcz makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  18. prezenty świetne, no i wyglądasz ślicznie! :)
    no i naj naj! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Po pierwsze: sto lat! :) Po drugie: wow - przepiękne włosy! Jestem pod ogromnym wrażeniem! Po trzecie: wielkie brawa dla chłopaka: takiego ze świecą szukać :D - świetne rzeczy Ci kupił! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Oszalałam Twoje włosy są cudowne!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo mi miło, że się podobają, to znaczy, że moje starania przynoszą efekty :D

      Usuń
  21. Wszystkiego naj! :)
    Ja jestem inglotową cieniową dziewicą, nie mam ani jednego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no ja już się z tego stanu uwolniłam :)
      Dziękuję! :)

      Usuń
  22. Spełnienia marzeń :)
    Wspaniałe prezenty :D
    W każdym wydaniu wyglądasz fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego:*
    Aleś Ty piękna i młoda ja to już wapniak;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Oj przestań, wszystkie jesteśmy piękne i młode - nawet duchem ;)

      Usuń
  24. Sto lat! jaka Ty młoda jesteś!

    Pięknie wyglądasz i prezenty świetne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie przed chwilą wpadłam na twoją stronę i jestem zachwycona. Dlaczego dopiero teraz? I ty jesteś tak piękna. Zazdroszczę i zaczynam obserwować regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Spóźnione wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze - każdy z nich zauważam i dokładnie czytam. To bardzo motywujące i miłe, gdy zostawiacie je pod moimi postami.

Proszę o nie zostawianie wpisów będących czystą reklamą bloga, profile zawierają Wasze adresy, na które zawsze z chęcią wchodzę.