5 lutego 2013

Zakupy na Buyincoins II

Hej wszystkim!

Dzisiaj chciałam Wam na szybko pokazać, co ostatnimi czasy zamówiłam na stronie Buyincoins, o której już kiedyś wspominałam. Zamówienie kompletowałam z paroma osobami, a przesyłka przyszła do mnie dzisiaj, po ponad 3 tygodniach czekania :) Jak zwykle wszystko potoczyło się bez żadnych problemów, prócz rozdzielenia paczki - ale nie miało to wpływu na jakość usługi.


Jak zwykle skusiłam się na trochę makijażowych pierdółek, jak i biżuterie. Co dokładnie znalazło się w mojej części zamówienia:


Zdecydowałam się na nową jajo-gąbkę, ponieważ moja gruszka jest już trochę wysłużona, choć nadal sprawuje się świetnie. Koloru niebieskiego się nie spodziewałam, ale przyznam, że to miła odmiana po różu :D Co do drugiego przedmiotu, nie przypomina Wam czegoś? Wygląda jak naklejane kreski od Diora, o których było głośno swego czasu. Cóż, myślałam, że mam do czynienia z podobnym produktem, a tu okazało się, że kreski są w formie zmywalnego tatuażu - nie wiem, czy dam sobie to 'wytatuować' na oku ;)


Kolejnym przedmiotem były szablony(?) na lakiery, na które polowałam od dawna. Za pięć sztuk zapłaciłam jakoś 1-1,5$, już nie pamiętam. Na pewno taniej, niż na Allegro, nie mówiąc o sklepach stacjonarnych, gdzie spotkałam się z ceną 7zł za sztukę... Oczywiście szablony już wymaziane przeze mnie ;)


Będą przy temacie paznokci - na Buyincoins mamy spory wybór płytek ze wzorkami. Przyznam, że nigdy takich nie miałam, a kusiło, oj kusiło zawsze. W końcu się zdecydowałam na dwa talerzyki. Podobno Konad, ale czy to jest na prawdę Konad, to wątpię ;) Do tego zdecydowałam się na zestaw do przenoszenia wzoru. Pierwsze wrażenia - nie potrafię! Na razie wychodzą same krzywusy, połowa się nie przenosi. Nie wiem, czy to wina płytek, czy nieodpowiednich lakierów, ale się nie poddaje.


Tradycyjnie wybrałam też kolejne sztuczne rzęsy, ponieważ poprzednie są już na wyczerpaniu. Tym razem wybrałam gęsty, wachlarzowy model... Zobaczymy jak się sprawdzą, cierpię też na deficyt kleju, więc próby nadejdą dopiero za jakiś czas.


Nie mogłam też odpuścić zamówienia czegoś z biżuterii - ja jestem typem, który lubi dużo i tanio. Biżuteria na Buyincoins może nie powala jakością, ale w większości przypadków jest ładna i da się ją spokojnie pokazywać na sobie. W dodatku ceny tylko zachęcają :P Więc nie przeszkadza mi kupowanie jej w takich miejscach i po takich cenach. Dość skromnie - dwa naszyjniki, bransoletka, dwa pierścionki i dwie sztuki specyficznych ozdóbek ;)


Po lewej właśnie te specyficzne ozdoby - jedna na ucho, a druga to skrzydełka przypinane do kołnierzyka. Z nich jestem chyba najbardziej zadowolona.

Ograniczony budżet nie pozwolił mi na zakup większej ilości rzeczy, ale są produkty, które chętnie bym jeszcze przygarnęła. Jesteście czegoś ciekawe? Macie pytania co do zamawiania z Buyincoins lub Paypala? Może same korzystacie z zagranicznych stron i polecicie ciekawy sklep?

24 komentarze:

  1. O.O swiethe rzeczy wszystkie co do jednej;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne naszyjniki *.* Teraz to mam ochotę zrobić u nich zakupy... No wiesz co :P tak kusić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kusić, drogie to nie jest, więc nie jest to nakłanianie do wielkich zbrodni :D
      Polecam zajrzeć, na prawdę dużo ciekawej biżu tam mają ;)

      Usuń
    2. Drogo będzie, bo mi się wszystko podoba... :D Więc to kuszenie dużego kalibru ;))

      Usuń
  3. Też mi się spodobały naszyjniki ;) Ale ostanio zastanawiam się nad Asosem i Romwe bo mają darmowe wysyłki na cały świat ;D Skoro już wspominasz o pytaniach to ja mam ;) Jak to wygląda z Paypalem? Tzn jak zrobić by mieć PayPala? Bo naprawdę nie wiem, w polskich sklepach płace przelewami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze jedno pytanko. Bo pierwszy raz słyszę o Buycoins. Mogłabyś przybliżyć na czym polega zamawianie an tej stronie? Wysyłki są darmowe? Sorry za to gradobicie pytań ;P

      Usuń
    2. Nie ma sprawy, po to piszę, żeby ewentualnie pomóc :)
      Co do Buyincoins - http://www.buyincoins.com/

      Mają na prawdę spory asortyment. Ceny bardzo niskie, a wysyłka darmowa - nawet przy zamówienia za 1$. Można też wykupić numer transportowy, dopłaca się za niego 2$, powyżej 30$ dostaje się go za darmo.

      Jeżeli chodzi o Paypala, wystarczy wejść na ich stronę: https://www.paypal.com/
      Tam jest możliwość rejestracji, gdzie spełniamy krok po kroku polecenia - podajemy wszystkie swoje dane, po czym mamy założone konto. Polecam zrobić weryfikacje konta, gdzie wiążemy z nimi swoje konto bankowe, dzięki czemu można robić między PP a bankiem przelewy błyskawiczne. Można też podłączyć kartę kredytową/debetową, wtedy PP będzie nam ściągał środki prosto z niej.
      Za PP nic się nie płaci, prowizję pobierają przy przeliczaniu walut, ale są to grosze.

      Usuń
    3. Dzięki wielkie ;)

      Usuń
  4. Takie wzorniki na lakiery to tez by mi się przydały...
    Fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałam długo, bo też sobie wmówiłam, że ich potrzebuję :D

      Usuń
  5. Blaszki być może Konada ale patrząc na zestaw do przenoszenia to już wątpliwe - podobny miałam z Essence (chyba nawet taki sam) i pamiętam jak trudno mi się go używało.

    OdpowiedzUsuń
  6. może lakier nie jest wystarczająco gęsty?

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko pozazdrościć takich zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te zakupy, kilka rzeczy bym Ci podkradła :D Zwłaszcza te rzęsy :)
    Czekam na posta z tatuowaniem kresek :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem jaja, super że niebieskie bo już od tych różowych może głowa boleć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poszło Ci lepiej niż mi! Podoba mi się biżuteria! :) Nie znałam tej stronki, muszę się tam rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny Hi! Przede wszystkim chciałbym podziękować za ten miły blog przeglądarki :)

    Jest to okazja, aby uzyskać 5% rabatu przy każdym nowym członkostwa na Buyincoins.com

    Złóż swój pierwszy zakup 5% taniej teraz! [Zdjęcie: http://goo.gl/qBEjZ]

    Wystarczy napisać "discountnow" jako kodeksu recommender podczas rejestracji w serwisie.

    Możesz zapytać na każde pytanie, na [http://www.Facebook.com/discountnow]

    Podziel się poglądy, opinie i filmy na naszej stronie, aby uzyskać dodatkowe rabaty :)

    Wysyłamy na całym świecie za darmo! :) Teraz jak & Follow Us! ...

    http://www.Facebook.com/discountnow

    OdpowiedzUsuń
  12. te kreski mnie ciekawią, czy wyglądają równie ładnie na oku, co w opakowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Naszyjniki prezentują się świetnie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. super zakupy poczyniłaś :) musze sobie w końcu kupić te szablony do lakierów, ale ciągle zapomina :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Upolowałaś naprawdę fajne rzeczy, ciekawe jak jajeczko będzie spisywało się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy nie zamawialam nic w zagranicznych sklepach, troche z obawy:) moze jakbym zebrala wieksza grupke osob, to bym sie zdecydowala:)

    OdpowiedzUsuń
  17. heh, wszystkimi, dosłownie wszystkimi, zakupami trafiłaś w mój gust ;) biżuteryjne i stempelki wyjątkowe ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze - każdy z nich zauważam i dokładnie czytam. To bardzo motywujące i miłe, gdy zostawiacie je pod moimi postami.

Proszę o nie zostawianie wpisów będących czystą reklamą bloga, profile zawierają Wasze adresy, na które zawsze z chęcią wchodzę.