13 grudnia 2016

Makijaż: X-Mas Elf


Hej dziewczyny :)
Do świąt została praktycznie ostatnia prosta. Jako, że to jeden z moich ulubionych okresów w przeciągu całego roku, swoje zauroczenie przekładam na makijaż - w końcu to szansa na wykorzystanie moich ulubionych motywów (złoto! brokat! cekiny! bling bling everywhere!). Ostatnio dość rzadko mam okazję na popełnienie makijażu, więc podczas wykonywania tego konkretnego popłynęłam trochę dalej - same zobaczycie ;)



W tym konkretnym przypadku chciałam połączyć kilka motywów - Gwiazdkową czerwień, złoto i makijaż typu cut-crease (tak ostatnio popularny, czuje się bombardowana tymi inspiracjami :D). Do tego urozmaiciłam kreskę błyszczącym wnętrzem. Miało być zielone, niestety cień nie do końca się sprawdził i wyszło złote, ale w sumie dobrze to wygląda :D


Użyta czerwień to matowy wkład Glazel (H14), którą pogłębiłam bordowym trio Inglota (wkład Rainbow 124R). Jasne złoto pochodzi z palety Sleek Vintage Romance, o której praktycznie zapomniałam, a świetnie sprawdza się w okresie świąteczno-sylwestrowym. Wewnętrzny kącik rozświetliłam połyskującym pigmentem KOBO Sea Shell (szkoda, że na zdjęciach wychodzi tak delikatnie). Kreska zrobiona jest naturalnym kajalem kupionym w Helfy, zaś nałożone na nią złoto to ostatecznie pigment Inglot AMC 83. 



Na oku się nie skończyło - zaczęłam eksperymentować z twarzą :) Na policzki nałożyłam róż Makeup Revolution z palety Sugar&Spice, tak aby imitował zaczerwienione przez zimne powietrze policzki. Przyozdobiłam się również złotymi piegami - ładnie połyskiwały na żywo, na zdjęciu wypadły trochę brudno :D Do tego celu również użyłam pigmentu Inglot (AMC 83) + Duraline. Usta to pomadka Inglot (freedom system, 27), które zmatowiłam czerwonym cieniem Glazel i przyciemniłam w kącikach czernią - niestety nie pamiętam, którą :(

I jak Wam się podoba? :)

6 komentarzy:

  1. U mnie też często zabawy z makijażem oka kończą się na całej twarzy :D. Piękny elf! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ife kupereka mankhwala zochizira mavuto osiyanasiyana thanzi, pogwiritsa ntchito mankhwala chaperekedwa ndi mbewu kuchiza matenda kwathunthu.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  3. Szałowo wyglądają te gradientowe usta :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze - każdy z nich zauważam i dokładnie czytam. To bardzo motywujące i miłe, gdy zostawiacie je pod moimi postami.

Proszę o nie zostawianie wpisów będących czystą reklamą bloga, profile zawierają Wasze adresy, na które zawsze z chęcią wchodzę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...