25 czerwca 2012

Podkreślanie brwi i zakupy na BuyinCoins.com

Hej wszystkim!

Pod ostatnią notką pokazał się głosy, że chcecie poczytać co nie co o brwiach :) Zgodnie więc z Waszymi życzeniami ta notka będzie im poświęcona.
Brwi to według mnie bardzo ważna część naszego wizerunku. Od nich zależy charakter naszej twarzy, prezentacja makijażu, decydują, czy wyglądamy schludnie, czy nie. Zadbane brwi są ramami dla naszych oczu. Z tego względu ja też staram się jak najlepiej je prezentować. Moim problemem są jasne i dość rzadkie włoski na łuku brwiowym. Muszę więc radzić sobie z tym najlepiej jak tylko mogę, nakładam hennę i codziennie podkreślam je przy makijażu. Jak? O tym już za chwilę.

Znalezione na Google - czyż nie prawda? ;)

Nie będę pisała o tym, jak się znajduje kształt idealny dla naszych brwi - odpowiedni wykres można znaleźć bez problemu w internecie, po drugie nie znam się na tym i nie chce wprowadzać w błąd :) Swoje brwi reguluje 'na oko', wyrywając włoski z miejsc, gdzie wydają się zbędne, oraz trzymając się mniej więcej takiego kształtu, jaki nadała mi kiedyś kosmetyczka. Można się wesprzeć metodą ołówka/prowadzenia linii, ale i tak sami musimy dojść do tego, jaki kształt jest najlepszy dla naszej twarzy. Napiszę jedynie jedną radę co do depilacji - wyrywajcie włoski na całej długości. Nie wygląda to dobrze, jak brwi są wyrwane prawie na całej długości, a tylko przy nasadzie ich nie ruszamy, przez co czasem na początku tworzy się 'klocek'.


Jakich kosmetyków używam? Najbardziej naturalny efekt dają mi cienie do brwi. Używam zestawu z Essence - kiedyś jaśniejszego koloru, teraz ciemniejszego. Mam go ponad rok i jak widać jest całkiem wydajny. Do podkreślania używam skośnego pędzelka LancrOne, wspomagam się też spiralką do tuszu, żeby rozczesać brwi - też z LancrOne(ten sam zestaw). Na końcu zawsze utrwalam wszystko za pomocą korektora do brwi Delia, dobry jest też po prostu lakier do włosów - spryskuję spiralkę do tuszu i przeczesuje nią brwi.




Szczoteczka od korektora Delii

Jak podkreślam swoje brwi krok po kroku:
Na początku pokaże zdjęcie, gdy moje krzaki są w naturalnym stanie - jasne, rzadkie, bez konkretnego kształtu. Zazdroszczę dziewczynom o wyrazistych łukach. Co jakiś czas nakładam hennę, pomaga mi ona, nie muszę tyle czasu poświęcać na podkreślanie brwi cieniem, efekt jest też naturalniejszy. Jednak nawet z nią nie mogę sobie pozwolić na zostawienie ich samopas :)


Żeby ujarzmić włoski, zaczesuje je spiralką do tuszu, od razu nadając im pożądany kształt:


Zaczynam podkreślać. Nakładam odrobinę cienia na pędzelek i najpierw staram się zaznaczyć dolną krawędź moich brwi, podkreślam załamanie i wypełniam zewnętrzny koniuszek za tym załamaniem:


Idąc od zewnętrznego koniuszka, podkreślam górną granicę, podążając powoli do wewnętrznego końca i wypełniając przestrzeń pomiędzy górną i dolną krawędzią mojej brwi:


Gdy jestem już prawie przy wewnętrznym końcu, przestaje wypełniać i najpierw delikatnie rysuje sobie zakończenie wewnętrznego końca. Wolę geometryczne, ostre zakończenia brwi, jednak nadal pamiętam o tym, żeby używać tam najmniej cienia(od wewnątrz staram się malować jaśniej i mniejszą ilością, zaś najbardziej zaznaczam załamanie i zewnętrzną końcówkę). Jeżeli wolicie miękkie rozmycia, nie musicie tak zaznaczać wewnętrzego końca, jak ja:


Zostało mi tylko delikatne wypełnienie przestrzeni między krawędziami:


Pomalowaną brew przeczesuje spiralką, żeby wyczesać nadmiar cienia:


Po czym utrwalam wszystko korektorem Delii(lub innym żelem/lakierem/woskiem), przy okazji nadając kształtu i lekko strosząc włoski(które przylegają mi do skóry i przez to czasem mam wrażenie 'płaskich brwi):


Zobaczcie i oceńcie same - lepiej z podkreślonymi brwiami, czy nie?


Podkreślając moje brwi zawsze mam też na uwadze, jaki makijaż wykonałam. Mając mocno pomalowane oko, podkreślam je wyraźniej, gdy mam makijaż codzienny, bardziej je wyczesuje, gdy zaś geometryczny, również je staram się pomalować bardziej ostro i właśnie geometrycznie.

Drugą część notki stanowi mały haul :) Jakiś czas temu zrobiłam większe zamówienie na stronie Buyincoins - można tam kupić przeróżne produkty po niskich cenach. Zamówienie było zbiorowe, pokaże więc jedynie swoją część. Przesyłka szła dokładnie dwa tygodnie, razem z zaksięgowaniem wpłaty i złożeniem zamówienia w magazynie - jednak nasza paczka była rejestrowana, może dlatego. Co zakupiłam? Przede wszystkim skusiliśmy się na biżuterię, ale wzięłam też parę kosmetycznych drobiazgów:










 
Podróbka Beauty blendera - po lewej po namoczeniu, po prawej na sucho, zamówiłam tylko jedno 'jako', czy może raczej 'gruszkę' ;)

Z zakupów jestem zadowolona, wszystkie pokazane produkty kosztowały od 0,99 do 2,99 dolara, za wszystko zapłaciłam niecałe 40 zł. Obsługa sklepu jest miła, da się bez problemu z nią dogadać i szybko odpowiadają na nasze prośby. W dodatku po skompletowaniu zamówienia dostajemy zdjęcie naszej paczki ;) Jeżeli chcecie się skusić na coś w tym sklepie, mam dla Was okazję - wystarczy, że przy płatności wpiszecie kod 8%SUMMER - dostaniecie 8% zniżki za całe zamówienie. W obecnej chwili aktualna jest też promocja, że za każdy dodatkowo dodany do koszyka produkt dostajecie 0,10 dolara zniżki - takim sposobem na przykład na 36 zamówionych produktach, odjęto nam 3,60 dolara od całego kosztu ;)

Potrzebujecie podkreślać swoje brwi? Jeżeli tak, to jakim sposobem? Jesteście szczególnie ciekawi czegoś z produktów, które zamówiłam na BuyinCoins?
A w następnej notce - makijaż. Konkursowy ;)

18 komentarzy:

  1. ja totalnie nic nie robię ze swoimi brwiami - wiem, zła kobieta ze mnie, ale lubię ich kształt i kolor i poza wyrywaniem pojedynczych włosków to ich nie podkreślam, bo poza tym że je lubię, to najzwyczajniej w świecie nie umiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz śliczną tęczówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ci to ładnie wychodzi. Ja podkreślam kredka do brwi dla blondasów. Nie znalazłam takich cieni, w których czułabym się naturalnie. A może nie umiem operować cieniami... Od zawsze była konturówka.

    OdpowiedzUsuń
  4. ok, mam pytanie - płaci się cło? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli paczka nie przekracza wartości 150 euro, cła się nie płaci. Jednak jeżeli paczka przekracza wartość 22 euro, powinno się zapłacić VAT, który wynosi więcej niż cło - bo 23% wartości paczki. Wszystko zależy, czy celnicy się twoją paczką zainteresują, czy nie ;) Bardzo dużo paczek przechodzi bez kontroli, trzeba mieć pecha. BuyinCoins nie oznacza swoich paczek, że pochodzą ze sklepu, wysyłają jako prezent z niską zadeklarowaną wartością, więc problemu nie ma :)

      Usuń
    2. Ok, moja nie będzie aż tyle warta. Przesyłka jest na 100% darmowa? bo jestem zielona w tych sprawach związanych z cłem a nie chcę potem wyjść na tym 2 razy drożej :) więc jeśli chcę kupić coś za ok 20 usd to ominie mnie ten cały vat? czy mimo to może się zdarzyć, że coś dopłacę?
      i dziękuję za odpowiedź! :)

      Usuń
    3. Przesyłka jest w 100% darmowa, możesz za ok 2USD dokupić sobie tracking number - przesyłkę rejestrowaną. Im wyższa kwota zamówienia, tym tańsza staje się opcja dopłaty za numer. Jeżeli kupisz produkty do 20 USD to na pewno nikt nie powinien się czepiać. Możesz ewentualnie dostać list od celników, gdyby mieli wątpliwości, ale przynosisz wtedy wyciąg z PayPala, rachunek z Buyincoins i nie powinni mieć nic do gadania :) Na prawdę większość paczek przechodzi bez problemu, szczególnie, że np nasza była zapakowana w zwykłą folię jak list, mimo zamówienia dużej ilości rzeczy(spodziewałam się sporego kartonu:D).

      Usuń
  5. Oczywiście lepiej z podkreślonymi brwiami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brwi masz cudowne. Nawet gy są niepodreslone :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt jest niesamowity! Uwielbiam takie relacje krok po kroku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz piękną buzię, piękne oko i pięknie podkreślasz brwi, a tęczówka jak boska, rozpływam się nad Tobą! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz cudowne brwi, a jeśli są podkreślone to już wogóle mistrzostwo :) mam identyczny wisiorem z medalionem "pawie oko" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne oczy masz:) Brwi super podkreslone, ja sie niesety tego boje bo mam dosc szerokie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny Hi! Przede wszystkim chciałbym podziękować za ten miły blog przeglądarki :)

    Jest to okazja, aby uzyskać 5% rabatu przy każdym nowym członkostwa na Buyincoins.com

    Złóż swój pierwszy zakup 5% taniej teraz! [Zdjęcie: http://goo.gl/qBEjZ]

    Wystarczy napisać "discountnow" jako kodeksu recommender podczas rejestracji w serwisie.

    Możesz zapytać na każde pytanie, na [http://www.Facebook.com/discountnow]

    Podziel się poglądy, opinie i filmy na naszej stronie, aby uzyskać dodatkowe rabaty :)

    Wysyłamy na całym świecie za darmo! :) Teraz jak & Follow Us! ...

    http://www.Facebook.com/discountnow

    OdpowiedzUsuń
  12. O RANY ALE MASZ PIEKNĄ TĘCZÓWKE, OBRAZ Z TAKĄ TĘCZÓWKĄ ROBIŁBY FURORE...GRATULUJE TEGO" BŁYSKU W OKU" :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze - każdy z nich zauważam i dokładnie czytam. To bardzo motywujące i miłe, gdy zostawiacie je pod moimi postami.

Proszę o nie zostawianie wpisów będących czystą reklamą bloga, profile zawierają Wasze adresy, na które zawsze z chęcią wchodzę.